En av mina värsta nätter

I lördags blev jag tvungen att åka in till akuten. Där visade det sig att jag hade fått öroninflammation och den har mer eller mindre blivit värre nu..

I lördags hade jag så pass ont i mitt vänsteröra att jag inte kunde höra något, eller orkade göra så mycket. Vi beslutade att åka in till akuten där jag fick svar på min fråga, och det visade sig vara öroninflammation.

Jag fick medicin och trodde allt skulle bli bättre, men snarare tvärtom. Värken den ökade och den förflyttade sig till mitt högra öra under nattens gång, vilket gjorde att jag inte alls kunde sova under natten. Det gick till och med så långt att vi fick ringa 1177 för att få tips för att försöka få ner min värk. Det hela slutade med att man skulle få sitta upp och sova, och hur lätt är egentligen det?

Nej, nu har man ont, och hoppas att det snart försvinner!

Posted on 09 april 2012, in Öroninflammation, sjuk and tagged , . Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Du är en kämpe. Kombinera 2 Alvedon med en Ipren til natten om alvedonen inte hjälper. Oxå extra kudde i sängen så minskar trycket i örat. Krya på + kramar i massor.

Kommentera

