Dålig uppdatering på ett bra tag :)

Hehe, nu är jag kanske tillbaka med bloggandet. Har funderat att öppna upp en ny blogg där jag skriver om min pendling och hur allt fungerar i realtid. Men hur som helst, jag har inte varit så aktiv på denna blogg på ett tag, och här kommer ett inlägg om kanske varför. 🙂

Senaste inlägget jag skrev var den 14e december och sen dess har det faktiskt hänt en hel del. Kan börja med att Fotbollskåne håller på att utvecklas och blir bara större och större för varje dag. Eftersom jag är ägare så är man stolt över den produkt som man har skapat. Vi gick ihop med ett samarbete med Malmö FF, men eftersom en i gänget inte klarade av pressen från sina läsare så hoppade han av och vi la ner samarbetet. Istället jobbar jag nu för Malmö FF med att filma på deras matcher och göra lite intervjuer. Intervjuer går både till MFFtv och till Fotbollskanalen.

I övrigt så har det inte varit så mycket skola detta år. Eller jo, sju veckor har jag gått i skolan och resten av tiden har jag haft praktik på två olika ställen. Den första platsen var på Malmö Stads IT-avdelning, där jag både fick testa på att sitta i telefonsupporten och hänga med ut med teknikerna på olika ställen. Efter tre veckor så tackade jag för mig och åkte istället till InfoCare för att hänga med deras tekniker på olika uppdrag runt om i Skåne. Både företagen jobbar med samma sak, men ändå så stor skillnad. 😉

Ja, jag har ett fint privatliv och kan väl säga att jag och Sandra snart har varit tillsammans i fem underbara år. Den 23e maj är alltså dagen och det kommer väl bli lite firande den dagen, eller, det hoppas jag 🙂

I skrivande stund så sitter jag på Swedbank Stadion då jag nyss har gjort klart en intervju med Erik Friberg som jag har gjort som snart kommer att skickas till Onside, som ska bearbeta filmen och senare ska in på Klubb-TV som visas på Canal plus på onsdagar. Skoj!

Jag vet inte riktigt mer vad man ska skriva just nu, eller jo, det är ju bara en vecka kvar till domarsäsongen drar igång och till de lokala matcherna också är igång på allvar. Klarade både regelprovet och löpningen så jag är taggad för en ny säsong.

Vi hörs!
Ha en underbar påsk!

Posted on 06 april 2012, in Domare, Fotboll, Info, Malmö FF and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

