Nytt rekord på everysport.com??

Idag spelade Malmö FF en värdelös match mot Gefle IF. 0-0 slutade matchen, men för min fel är det troligen nytt rekord med everysport.coms rapportering.

2010 slog jag ett nytt rekord när jag laddade upp hela 41 bilder under en match. Denna match var Malmö FF – Kalmar FF och i måndags hade jag chansen att slå detta rekord. Men så blev det inte, men idag tror jag mer eller mindre att jag gjorde det, om det inte har kommit upp ett rekord som man har missat.

Idag laddades det upp hela 49 bilder och det är ett utökat rekord sedan tidigare. Men att komma upp mot hundra bilder under en match hade faktiskt inte varit fel.

Nu är det nya mål som ska uppfyllas, men vilka?

Posted on 24 juni 2011, in everysport and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

