SVT-Tabbe i ”så ska det låta”…

**Uppdaterad 15.44** …som sändes i fredags…

Fråga mig inte hur jag kom in på programmet som ligger på SVT Play.

Men jag tryckte via en länk och wips så såg man på ”Så ska det låta” som sändes i fredags.

Väl när jag kollar på programmet lägger jag märke efter 11 minuter att det finns något som inte stämmer. I programmet 11.13e minut så är ställningen 1-2 men 12 sekunder senare, i programmets 11.25e minut, så är ställningen helt plötsligt 11-9. Väldigt skumt måste jag säga, för vid nästa bild så är ställningen 1-2 igen ^^,

Måste säga att detta är en dunder tabbe av SVT.

Däremot i programmets 46e minut så är ställningen 11-9 på riktigt.
Uppgjort innan programmet eller? 😉

Skoj med tabbar 🙂

Posted on 04 april 2011, in SVT and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

