Säsongen är över för Hipp Hipp…

…som avslutas imorgon, men avsnittet är redan sett…
Imorgon klockan 21.00 visar SVT det sista avsnittet av årets säsong av Hipp Hipp.

Jag måste säga att jag blev besviken att det inte var så som jag hade förväntat mig.
De tog in många nya figurer som verkligen inte var roliga.

Man kan säga att gängets bäst före datum redan har varit, dock så ska jag inte säga att alla avsnitt var dåliga för det var något i varje program som var roligt.

Nej, jag hoppas att SVT släpper bloopers eller något i den stilen av säsong tre så kanske programmet blir bättre 🙂

Mitt betyg av dessa 6 avsnitt som har visats är:
3 av 5.

Bild: PrintScreen från SVT Play

Posted on 04 februari 2011, in hipp hipp and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

