Har inte varit så aktiv på min blogg…

…men här kommer kanske en liten förklaring till varför…

Senaste inlägget jag skrev var den 20onde januari 2011. Och som ni kanske ser på er kalender i datorn så är det några dagar sen.

Skolan har dragit igång på allvar nu och i onsdags så kom jag tillbaka till skolan igen efter två veckors sjukdom.
Jag är dock fortfarande inte frisk men det har varit ett helvete att vara hemma.

Allt började tisdagen den 11 januari då jag kommer hem från jobbet och mår inte alls bra.
Det visade sig att jag hade över 39 grader feber.

Sen fortsatte allt i två veckor och i onsdags mådde jag betydligt bättre och orkade gå i skolan i alla fall i några timmar.

Sen har jag hållit på med ett projekt, http://www.fotbollskane.se som är i fullgång nu.

Nu ska jag se till att jag blir mer aktiv på bloggen och rapportera de jag orkar göra 🙂

Posted on 30 januari 2011, in Info and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

