Snöbilder 2010…

…publiceras äntligen i bloggen…

Snart är det jul, och då kommer väl mer snö.
Snön kom tidigt detta år, och jag hoppas verkligen inte på en ny vinter som det var i början av 2010.

Min mobil är alltid med mig, och det går snabbt att ta en bild med kameran.

Här kommer några bilder av de bilder som jag hittade i min mobil.
Har du några bilder som du vill dela med dig?
Skicka in dem till an.lindvall@telia.com, så ska jag lägga ut dem på bloggen.
Namn + adress till din blogg/hemsida, samt ett litet meddelande.

 

Posted on 06 december 2010, in snöbilder and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

