Trots förlust blev det ändå bra!

Igår förlorade Malmö FF mot Kalmar FF med 1-0.
Men för min del blev det ändå bra eftersom när man loggade in på facebook idag fick man läsa detta underbara inlägg.

Karriären som journalist går vidare och det är kanske något som man ska fortsätta med?

Jag älskar att sitta och skriva, och hur man egentligen kan göra det, har jag ingen aning om 🙂
…är prat glad, borde kanske egentligen jobba på radiosporten eller kanske som kommentator i tvn 😉

Ha ha!

Kan även tillägga att min första rapportering i mitt liv var mellan Oxie IF och Sjöbo IF, 2009.
Då följde ungefär 15 personer matchen. (Hitta rapporteringen här)

Igår när jag rapporterade Malmö FF och Kalmar FF så dök där upp lite över 700 personer samtidigt.
…skoj tycker jag.

Vad som händer i framtiden vet man inte 🙂

Posted on 19 oktober 2010, in everysport and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

