Projektarbete….

…rullar på…

Skolan har inte alltid varit den roligaste, men nu har man äntligen fått projektarbete i skolan och då börjar skolan genast bli lite roligare.

Jag bestämde mig under sommaren att först ha att bygga en hemsida åt Oxie IF, men det förslaget blev nekat på första mötet.

Men jag ändrade mitt rätt snabbt och det blev en annan hemsida, istället åt Bernadottegymnaiet Malmö.

Jag fick Armir med mig på loppet och därefter Emma.

Sidan har, om vi hinner bli klara, premiär nästa fredag 🙂

Då kommer vi att lägga ut länk på bloggen och andra sidor!

Det är en förklaring varför sidan inte har blivit uppdaterat på ett tag ^^

Posted on 17 september 2010, in projektarbete and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

