Bildextra | Stockholm dag 2…

…och här kommer bilderna…

Som jag berättade i förgående inlägg så hade jag problem med mitt bildprogram.

Jag fick ta in och nödlösning och fixa detta snabbt.

Och här är alla bilder.

Alla och alla, vi tog ca 400 bilder idag, och 30 av dem kommer jag att presentera här. 🙂

Detta bildspel kräver JavaScript.

Tänk på att ingen har rätt att ta bilderna utan tillstånd!

Posted on 11 augusti 2010, in Bildextra and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

