Fotboll | Höstsäsongen är igång…

…med en division 4 match…

Efter en lång sommar av god mat och härlig sol så var det dags att springa på de gröna gräsmattorna igen.

Och då menar jag verkligen grön, för det var den inte i våras.

Idag var det höstpremiär och det märktes att man inte har varit igång över sommaren.
Det är svårt att matchträna när man inte har några träningsmatcher, men jag tyckte ändå att det gick bra.

Men nu blir det uppehåll för mig igen i två veckor då jag har min sista semester innan skolan börjar.

Posted on 07 augusti 2010, in Domare, Fotboll and tagged , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

