Grattis | Bloggen fyller 3 år…

…fast det var igår den gjorde det…

Igår var det 3 års sen jag öppnade denna blogg, då jag gick över ifrån blogg.se.

Och jag måste säga att denna blogg är fantastisk och nu dem senaste dagarna har det varit över 15 personer inne per dag. bloggen blir bara större och större. Har även märkt att fler google sökningar kommer in på bloggen och det gör att man snart finns över allt.

Nu för någon dag sen passerades 20,000 besöks gränsen, och det tycker jag är skoj 🙂

Mitt första inlägg skrev jag den 21/7-07 klockan 10.09, och inlägget hittar ni här:
https://oxiepagen.wordpress.com/2007/07/21/bloggen-ar-antligen-oppen-for-alla/

Tyvärr säger jag, för rekordet med mest besökare har inte blivit slagen ännu, den 2 december 2007 var det 249 personer inne på bloggen, och det rekordet har aldrig varit hotat innan, utan som mest har det varit runt 100 personer sen dess.

Nej, fortsätt läsa, för i höst kommer det bli en massa bildspel ifrån allsvenska matcher i fotboll, och annat skoj 🙂

Posted on 22 juli 2010, in oxiepagen.wordpress.com and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

