Resa | Militär övning…

…nästa, som pågår i två veckor…

Imorgon är det dags för en ny militär övning.

Och denna gång är det Åhus och Rinkaby skjut fält som gäller.

Övning består av alla Sveriges förband och övar nu inför utlandstjänst till nästa år.
Bland annat till Nordic Battle Group.

Så jag kommer inte att vara kontaktar mellan den 17-26/5.

Givetvis kommer jag att ha mobilen med mig upp till Rinkaby, och svar kommer ni få under kvällen 🙂

Ska även försöka lägga upp lite inlägg varje dag i bloggen 🙂

Jag står redan redo 🙂
Foto: Marcus Månsson

Posted on 16 maj 2010, in militären and tagged . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. annika & phil

    Ha det sa kul o skicka garna tipparstallning sahar infor VM-uppehallet….Hade Malmo gjort 3-3 igar hade val nastan jag legat i toppen!!! =D

  2. Häftigt 🙂
    Måste vara as coolt att vara med en sån övning.
    Tror inte många får vara med där 🙂

    Snygg AK5a 🙂

Kommentera

