Vilken webbläsare…

…ska man egenligen använda???

Jag har både Firefox, Chrome, Explorer och Safari installerad på min dator.

Men vilken ska man egentligen använda?

Dessa problem har jag på mina webbläsare.
Explorer
-Explorer klarar inte få med alla bokstäver om man skriver snabbt, svagt…

Firefox
-Segt och det tar über långt tid innan man kommer in på någon sida.

Chrome
-Alla sidor funkar inte?
 Varför får man upp ”Sidan kan inte visas” på sidor som man nyss har besökt.
 Lite dåligt, anser jag….

Safari
-Det är installerat, men har aldrig kört det :)

Ja, som sagt, det finns hur många webbläsare som helst som man kan använda.
Men vilken ska man använda??

Några tips?

Publicerat på 21 februari 2010, i Chrome, Explorer, Firefox, Safari och märkt , , , . Bokmärk permalänken. Lämna en kommentar.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 93 andra följare

