Att skotta snö…

…är sjukt jobbigt, men det blir bra efter…

Det har snöat, snöat och åter igen snöat extremt mycket.

…min tur att skotta snö, och visst det var jobbigt, men lite styrke träning fick man på köpet.

…var bara tvungen att ta en bild före och sedan efter.

…och här under hittar ni mina bilder, jag tycker att jag var duktig 😀

Före

Efter

Bloggen är riktigt CP just nu.
För jag tog fler bilder under denna tid som jag var ute..
De kommer kanske någon vacker dag 🙂

Posted on 31 januari 2010, in Skotta snö and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

