Utomhussäsongen…

…är över för detta år…

Nu är alla utomhus dömningar över för denna säsong..
Jag vill inte summera hur det har gått för mig eftersom ja, jag vet inte… 🙂

Men jag kan berätta lite vad som har hänt under denna säsong..

Jag har dömt som AD i div 5 herrar och huvuddomare övrig a.
Min stora match detta år som ad var i DM slutspel mellan Hyllie IK – Kristianstad FF.
Min stora match detta år som hd har varit div 7 debuten mellan VVKBK – Näset FF samt Div 2 damer LDB Malmö – IF Norvalla.

Nu drar som sagt inomhussäsongen igång redan till nästa helg som ska kännas bra att komma in i värmen.

Vilka behörigheter jag har vill jag inte gå ut med på nätet!

Vi hörs!

Posted on 14 oktober 2009, in Domare and tagged . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. det har varit trevlig och sett dig under säsongen!

  2. ja, verkligen 🙂

Kommentera

