Sverige borta från VM…

…och Zlatan på läktaren nästa match?…

Ja, sista matchen för ett gäng stjärnor i landslaget och även för Lars Lagerbäck..

Sverige vann som de flesta redan vet mot Albanien..
”Gud vad tidig du är”.. haha..

Men men, nu vill jag komma till att Zlatan är värdelös i landslaget..
Som vanligt när jag kritiserar honom så får jag många efter mig på msn samt sms..
Det är bara trevligt att ni försöker skydda honom..
Men helt seriöst..
Han säger att han är så duktig på allt, och ändå springer han i offside, på offside, skapar frisparkar emot sig och ska ALLTID göra dem snygga målen!!
Varför??
Det vet jag inte men det är riktigt korkat..
Varför inte göra det lätta och göra ett fult mål, vem fan bryr sig om det är snyggt eller inte.. Bara det blir mål!!

Jag säger bara två ord!
OLOF MELLBERG!!

Vilken krigare han är och lätt matchens lirare både mot Albanien och Danmark..
När ska Zlatan bli matchens lirare?

Posted on 14 oktober 2009, in Lars Lagerbäck, Olof Mellberg, Svenska landslaget, Zlatan and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. ja, bänken nästa tycker jag..
    i övrigt jävligt snygg blogg 🙂

  2. med zlatan i laget så förlorar dem jo…..

Kommentera

