Jag har blivit tilldelad…

…en ny match i div 7…

Ja, ni kanske säger, vadå, att döma en div. 7 match är ingenting..
Jag håller verkligen inte med er då.
Det är ett stort uppdrag jag har fått att gå i mitten på planen i en div 7 match.

Matchen blir min debut i Div. 7 för herrar.

Jag hoppas inte att matchen blir inställd som min förra blev…
Matchfakta
Valby/V Klagstorps BK – Näsets FF
Fre 25/9 kl 19.00
Krockbäcks IP

Posted on 20 september 2009, in div 7, Domardebut, Domare, domaruppdrag, Fotboll and tagged , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

