Jag vinner…

…när jag minst anar det…2009-08-22 22;50;48Foto : Lexmark 3000

Idag när man slog upp sydsvenskan (b-delen) så ser man att man har vunnit i en korsordstävling..
Jag menar, jag löser aldrig korsord… 😛

Men det roliga är..
Nu skall ni få höra historian..

Jag var hemma på rasten (när jag sommarjobbade) hos farmor.
Hon satt där och löste korsord och det var helt i fyllt.
Jag frågade henne varför hon inte skickar in det, och hon svarade
” det är inte lönt, jag vinner ändå aldrig”

Jag svarade att jag testar att skicka in det en gång för skoj skull.
Efter det glömde jag helt bort att jag hade skickat in det..

Och sen när man slår upp b-delen i sydsvenskan så ser man att man har vunnit.
De e NAJS!

Posted on 22 augusti 2009, in TÄVLING and tagged , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

