Jag bryter tränden…

…och går tillbaka till en mycket gammal spelkonsol…
Det är inte vilket spelkonsol som helst som jag har gått tillbaka till och börjat spela..
Utan det är Nintendo 64 som jag har ”installerat” i min tv och börjat spela 🙂

Sjukt roligt tycker jag, det är bara så att alla våra kontroller är isönder och måste skaffa nya 🙂

Grafiken är inte så bra heller, då om man jämför med Xbox 360 så skiljer det rätt mycket på grafiken.

Men som sagt, det är sjukt skoj och spela och jag kan inte förstå att man alltid skall köpa nya saker, utan de gamla funkar faktiskt bra också 🙂

För er som är födda på rätt sida av åren så kommer det en bild på hur Nintendo 64 ser ut 🙂

765px-Nintendo_64 kopiera

Posted on 04 augusti 2009, in Nintendo 64, Spelkonsol and tagged , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

