Snart drar…

…mina domaruppdrag igång igen…

Ja..
Uppladdningen har kanske inte varit den bästa, men på söndag är det dags igen för att springa på fotbollsplanen och döma en fotbollsmatch.
Jag längtar rätt mycket till söndag då man får hålla i en flagga igen och vinka lite inkast och offside. 😉

Men min uppladdning över sommaren har inte varit den bästa..
Jag var i Danmark och dömde Tivoli Cup i somras, och det är typ den ända träning som jag har fått under sommaren.

Men man har även varit ut och gått en hel del, men inte alls sprungit eller tränat intervall..
Nej, jag gillar inte och träna själv, och när man frågar andra om de vill hänga med, då orkar inte dem, så det var inte varit någon bra träning.
Jag har försök att dricka och äta rätt över sommaren, då detta faktiskt har funkat rätt bra.
Dricker inte alls lika mycket cola som innan utan har gått över till Loka och Ramlösa.

Nej, skolan drar snart igång igen och då blir det en massa träning, och det behövs om jag ska orka med alla dömningar.
Ni kan förresten se alla mina kommande matcher under ”kommande matcher” i menyn, och kanske komma och kolla när jag dömer? 😉

Vi ses utanför fotbollsplanen.

Posted on 03 augusti 2009, in Domare, Fotboll and tagged , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

