Bloggen fyller…

…två år idag…
Ja…
https://oxiepagen.wordpress.com har blivit två hela år och det är sjukt roligt att även en blogg kan fylla år 🙂
Tyvärr blir det ingen tårta men självklart lite statistik kommer att presenteras vad som har hänt på dessa två år 😉

Bloggens första riktiga inlägg var : https://oxiepagen.wordpress.com/2007/07/20/fredagen-den-20-juli/
Besökare :
10,466 st. (Snitt 14,3 per dag)
Antal inlägg : 421 inlägg (Snitt 0,57 per dag)
Antal kommentarer : 117 st. (Snitt 0,16 per dag)
Antal bilder : 518 st.

Egen kommentar till bloggen :
Innan jag gick över till wordpress, så körde jag med blogg.se, som jag älskade innan…
Men jag gick sakta men säkert över till wordpress, då jag tyckte att statistiken såg snyggare ut 🙂
Jag tror det var den största anledningen att jag gick över…
Blogg.se försvann från min värd men finns fortfarande registrerad.. (http://andreaslindvall.blogg.se)

Det har varit både uppgångar och nedgångar för mitt blogg skrivande..
Ibland har jag haft jätte stor lust att skriva och ibland ingen alls..
Och det är anledningen varför min inläggsstatistik ser lite konstig ut 😉

Som sagt jag älskar wordpress och kommer till årsskiftet att köra med denna adress innan jag ändrar till min egna .se adress 🙂
Vad det blir för domän, det för bli en överraskning, då den redan är köpt 🙂

Skriv gärna en kommentar vad som saknas på bloggen 🙂

Posted on 20 juli 2009, in Andreas Lindvall, Blogg.se, Bloggen fyller år, FYLLER ÅR!!!, Wordpress and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Hipp hipp hurra! 🙂

  2. Grattis 🙂

Kommentera

