Idag reser man…

…till Tivoli Cup…

För er som inte vet så är jag uttagen för att döma i Tivoli Cup 2009.
Och idag är det dags för avfärd.

Jag och Malmö gänget, Almir, Rahmi och Fadi åker idag klockan 12.30.

Vi kommer att döma mellan 09.00 – 21.00 varje dag, och det kommer bli upp till 8 matcher om dagen..
Jag tror att detta kommer bli roligt då man får känna nya personer och döma med nytt folk.

Och självklart för att få utbildning och komma vidare med sitt dömande..

Tyvärr har jag blivit små förkyld men jag hoppas att detta inte skall sätta stopp för mina matcher..

Jag ska försöka hitta en dator på plats, men jag tror det blir svårt..
Annars får ni ha det bra, så kommer en uppdatering på fredag när jag har kommit hem 🙂

Posted on 06 juli 2009, in Domare, domaruppdrag, Domarutbildning, Fotboll, Tivoli Cup and tagged , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

