Inför helgens…

…uppdrag….

Jag har blivit tilldelad två styck matcher till helgen.
Egentligen skulle jag bara ha en match men nu blev det två stycken.

På lördag är det i Div. 6.
Matchen spelas på Rosengård IP Norra.
Ett rosengårdsderby mellan Liria IF – Håkanstorp BK.
Jag går som AD2.

På söndag är det återigen ute på Rosengård fast nu på Rosengård IP Södra i Pojkallsvenskan.
Den spelas mellan Husie IF – Högaborgs BK.
Åter igen assisterade domare fast nu som AD1.

En skada i mina vader gör att jag har haft problem att gå under veckan.
Hoppas denna inte märks av i helgen. 🙂

Posted on 30 april 2009, in ad match, Domare, domaruppdrag, Fotboll, Husie IF, linjedomare, Pojkallsvenskan and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

