En ny inställning…

…som ska ge mig segrar…

Ja, nu snackar jag om skytte 🙂
Förra veckan gjorde jag några grova inställningar på mitt gevär som ska fixa segrar till mig 🙂

Så nu är jag egentligen om igen på noll.
Jag får hoppas att jag kommer iväg och tävlar i helgen så man får se om denna inställning hjälper mig 🙂

Kolla bilden för att se en av inställningarna.
Det är kind stödet som är uppflyttat och vinklat åt vänster.
dsc00092

Posted on 27 januari 2009, in Luftgevär, Skytte and tagged , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

