Nu öppnar bloggen på nytt igen….

…och det tycker jag om 🙂

Som ni kanske har märkt så har sidan varit länge en hel del..
Tyvärr så har det kommit annat i vägen.

Men nu drar jag igång igen, och jag försöker skriva så mycket om mitt dömande så mycket som möjligt, eftersom jag har fått en förfrågan om detta..

Det kommer så klart andra inslag 🙂

Men jag har funderat på att byta hemsida adress och sen köpa min egna hemsida, men det kommer säkert till sommaren om jag har tur 🙂

Alla är ni välkomna till nystartade bloggen!

Ska försöka fixa till den och mycket annat ska fixas till här..

MVH
Andreas

Posted on 14 januari 2009, in Info and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

