Comeback…

…i skytte världen…

Idag var det äntligen dags igen och tävla i grenen luftgevär 10 m.

Det var kl 09.00 i morse som första skottet gick av i Förbundsmästerskapet i Falling Target i Ystad

Efter en dålig vår/sommar och början på hösten så var det dags att ut och tävla igen..

Jag slutade 2:a i min klass (L17) och därmed tog en bra placering 🙂

Jag gick även till final i Junior klassen, men där åkte jag tyvärr ut direkt..
Nu har jag ångan uppe och det kommer bli fler tävlingar, även om min form är lite sisådär..


På bilden : Jag och Anders
Foto : Camilla Bucher

Posted on 11 oktober 2008, in Skytte and tagged . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Bra gjort, med brutet finger och allt…hur fick du doktorn att gå med på det? Hoppas du hittar tid att få tillbaka formen igen, sikte verkar du ju ha!
    Kram Annika & Phil

  2. Skjuta för jag göra, det är ingen kontaktsport eller att jag kan trilla 😉

Kommentera

