Beslutet är taget…

…del 3…

Tidigare inlägg
Del 1 : https://oxiepagen.wordpress.com/2008/06/25/beslutet-ar-taget/
Del 2 : https://oxiepagen.wordpress.com/2008/08/26/beslutet-ar-taget-2/

Ja, om ni inte har läst mina 2 tidigare inlägg om att jag ska sluta som fotbollsspelare så vill jag att ni läser det innan ni läser detta..

Med anledning för min skada, så vet jag nu när jag slutar..
Jag slutar den 5/10 , efter lagets sista seriematch..

Det vill säga det är nästa söndag och vi har borta match i Ängelholm då..

Samma dag (enligt uppgifter) så slutar även Jerry, Micke och Peter den dagen..

Jag känner att jag inte är sugen att ställa mig i målet igen eftersom min skada var så pass allvarlig..
Jag känner att jag bara kommer stå där och vara rädd för att skadan ska komma igen , och en obehaglig natt på sjukhuset igen, nej, det är inte det jag vill..

I och med jag slutar som spelare går jag över som tränare i P98 i Oxie IF, och även fortsätta som domare..
Det är de 2 stora målen jag kommer satsa på nu..

Men det största är så klart skolan..

Vad ni säger om min avgång , det säger inte mig så mycket..
Ingen kan stötta mig att jag kan ställa mig målet igen…

Fortsättning följer, mer kommer den 5/10…

Posted on 26 september 2008, in Fotboll, Info and tagged , . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Tråkigt att höra…

  2. Kommentar #3…Nästa år blir du Junior och, om du vill, en av 3 målvakter i 2 Juniorlag. Jag ska prata med Micke och be honom ta ett snack med dig!

Kommentera

