Dömningen går ej…

…så bra för tillfället…
Eftersom jag opererades i mitt finger så har jag inte kunnat jobba/träna..
Det resulterar att jag inte kan döma något heller..

Har tackat nej till 2 matcher nu, och hoppas verkligen inte att det blir fler..
För jag vill jo döma, det är mitt jobb..

Vi får se hur det blir, men jag kommer inte att lägga av iaf 🙂
Nästa år kommer det nya matcher, och det lär säkert bli en hel del, eftersom jag har haft rätt många matcher i 7an/6an och en i 5an..

Skånecupen är jo snart, och där kan man kanske få något ? 🙂

Vi får se, men till nästkommande helg står jag säkert på banan igen, fast jag har fingret brutit..

Posted on 16 september 2008, in Domare and tagged . Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Hoppas att du läker fort och kan vara med och döma i Skånecupen. Vi haller tummarna!

  2. Verkligen dålig tajming med ditt finger! Hänt är hänt och jag tycker riktigt synd om dig.

    Se till att bli oskadad snabbt.

  3. Hoppas du snart är tillbaka 🙂
    du är duktig som domare 🙂

Kommentera

