Operation…

igår som gick bra…

Det var i Lördags mellan Svedala – Oxie som jag fick en smäll på mitt ringfinger (höger)..
En smäll som jag och ledarna i laget bara var en stukning..

På lördagen så åkte jag och Pia in och kollade upp det..
Röntgen var så pass allvarlig att operation var tvungen att göras..

Tiden var igår kl 13.30 (ungefär)..
Jag blev ner sövd och vaknade kl 16.30 och då var hela operationen klar.. 🙂

Jag fick lite mat/dricka kl 18.00 som gick åt helvetet..
jag spydde upp allt igen ungefär 10 minuter senare..
Halv 8 gjorde vi ett nytt försök med att bara dricka lite, men där spydde jag också upp möget igen, och beslutet togs att jag skulle bli kvar på sjukhuset över natten..

Halv 10 flyttades jag till UVA där de hade koll på mig..

Vaknade kl 06.00 i morse och då hade jag fortfarande inte ätit något sen den 7/9 kl 22.30

Fick se på tv iaf 🙂
Och sen testade jag med att äta och nu gick det lite bättre 🙂
Jag blev hämtad av pappa kl 09.40 (ca)

Imorgon ska jag på återbesök och då kommer tiden som jag inte kan träna på..
Preliminär tid just nu är mellan 2-4 månader..

Mer info kommer imorgon..

Posted on 09 september 2008, in Operation and tagged , , , . Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Se nu till att sköta din rehabilitering så noga som möjligt. Viktigt för framtiden. Kom ned och heja på oss. Vi saknar dig…

  2. Tur att det gick bra 🙂
    Var orolig när du inte svarade igår….

    Krya på dig, hälsningar din goda kompis!

  3. Hej Andreas,

    Jag kan tyvärr inte göra mycket annat än att beklaga din skada, och önska dig god bättring.

    Domaren i matchen

Kommentera

