Beslutet är taget…

…del 2…

Del 1 kan ni läsa här : https://oxiepagen.wordpress.com/2008/06/25/beslutet-ar-taget/

Nu har det gått en månad kanske sen jag skrev senast om när jag ska sluta på fotboll..

Tränarjobbet har redan dragit igång, och jag har haft en träning, men den blev inte så lyckad eftersom vi bara var 4 st på träningen..

Men nu ska vi gå över till spelarslutet..

Som ni kanske minns så fick jag inte förtroendet att stå matcher ..
Men det är inte det jag menar..
Det är bla. tränatvalet som har gjort..
Det är jag faktiskt inte ensam om att det har varit fel..

Och nu att träna mellan 16.30-18.00 på tisdagar och torsdagar är rent omöjligt..
Torsdagar har jag redan sagt till om att det är omöjligt för mig att träna på..
Tisdagarna är jag fortfarande osäker på om jag kan träna på i fortsättningen eller ej, eftersom jag har börjat få in en del läxor, och som man säger så är skolan viktigaste..

Anledningen varför jag väljer att döma Stadslaget än att spela match har jag fått en del kritik om..
Och de som inte förstår det, så är jag på mitt utbildningsår som ad och behöver så mycket matcher som möjligt, då jag siktar och etablera mig i div 5 som ad och kanske några matcher i div 4..

Seriematcherna är tuffare än förr..
Vi har match Onsdag, Söndag, Tisdag och Lördag, osv..

Jag får se hur många jag spelar, eftersom skolan är viktigaste ämnet just nu, men jag hoppas på alla 4 matcher..

Skadeproblem, sätter också stopp för spelandet..
Ont i vaderna har jag och det har jag snart haft i en månad..
Tigerbalsam och voltaren varje dag, men det hjälper aldrig??

Så mitt datum när jag slutar är inte 100%igt, men förhoppningsvis är det efter den 5/10 (sista seriematchen)
Fortsätter det att jag inte klarar att träna för att skolan går före, så kommer jag lämna Oxie IPs Gräsplan tidigare..

Kom ihåg, allt jag skriver står jag för, och jag bryr mig inte om någon snackar skit om beslutet..

Del 3 kommer om en månad..

Posted on 26 augusti 2008, in Fotboll, Info and tagged , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

