Spanien dag 1…

och i Spanien ar det varmt…

Som du kanske märker sa kan jag inte skriva med de 3 sista bokstaverna i alfabetet.. Så jag försöker skriva så bra som möjligt 🙂
Anledningen är att jag är i Spanien..
Jag hoppas att du kan läsa det i alla fall 🙂

Men en uppdatering pà Svenska kommer senare 🙂

Men idag var det tidig väckning..
Redan klockan 4 sá gick jag upp..

Planet gick klockan 07.15 (försenat) från Malmö Airport..
Runt 10 tiden så var vi framme i Barcelona 🙂

Idag sá har vi inte gjort sá speciellt mycket
Vi gick ner till en underbar strand vid 3 tiden och där var vi i ungefär 2 timmar, eller något sånt..

Vi bor pá ett 4 stjärnigt hotell 🙂
Med mycket bra service 🙂
Egen pool, eget gym, tillgång till datorer utan áäö, hahahah, (anledningen varför jag får fram det är bara för jag bara trycker lite på tagentbordet)

Ikväll ska vi på en underbar resturang med trevlig personal (en svensk-spansk person som jobbar där) och se EM Finalen där.. 🙂

Dagens temperatur är ungefär 35 grader?!

Jag ska försöka uppdatera varje dag, annars kommer det en dag senare..

Ha det fett hemma i Sverige 🙂

Sandra, jag älskar och saknar dig sjukt mycket <33

Posted on 29 juni 2008, in Spanien and tagged . Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. älskling, jag saknar dej sjukt mycket du får komma hem nu! ÄLSKAR DIG SÖTNOS ❤

Kommentera

