En härlig dag i Stockholm..

som tyvärr började för tidigt..

Ja, som sagt så var man i Stockholm igår och skulle hämta siyy pris som årets domare 2007

Dagen började kl 06.00 då man skulle stiga upp för att hinna med tåger som gick kl 07.14 från Malmö Central
4 o en halv timme timme senare så var man på plats på Stockholm Central..

Efter det mellan 11.30 – 14.00 så gick jag och pappa runt i Stockholm och kollade lite..

Vid 14.30 så var det äntligen dags.
Samling utanför Råsunda för att senare gå in och äta och ta emot priset och senare se matchen
Maten var ingen höjdare, tur att man hade ätit innan

Vid ungefär 15.20 så träffade jag Stefan Wittberg (en av världens bästa linjedomare) som delade ut en överraskning till mig..
Den överraskningen var att jag ska hänga med Wittberg och hans domarteam på en allsvenkmatch till sommaren, skojsigt 🙂

Sen var det dags, vi gick ner till inerplan och tog emot stipendiet och en check på 5.000 kr av Staffan Olsson

Matchen då?
Nej, det var verkligen ingen höjdare…

Efter matchen så gav vi oss av till Arlanda Airport för att ta flyget hem..
På flygplatsen får man träffa Zlatan, Daniel Andersson, Markus Rosenberg, Mikael Nilsson och Roland Andersson, det var trevligt att träffa dem..

Ja, flygresan gick bra, och vid halv 12 så var man hemma i Oxie

Ja, detta var min stockholmsresan, jag har säkert glömt något men då är de inget viktigt 🙂

Posted on 02 juni 2008, in Stipendium, Stockholm. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Ninie Davidsson

    Så stolt jag är över min kusin 🙂 kämpa på Andreas du kommer att gå långt 🙂

  2. Grattis Andreas 🙂
    Hoppas du får det trevligt med dina domarkollegor 🙂

  3. Annika & Phil

    Jättekul att se bild och läsa om din dag i Stockholm! Ska få alla tidningsurklippen från mor & far så vi kan läsa lite mer. Ser fram emot att få höra hela storyn när jag kommer till Sverige nästa gång. Lycka till med fortsatt dömande och hoppas du få en skadefri säsong! Kram A&P =)

Kommentera

