Skönt med lov :)

Ja, här kommer en liten histora om mitt lov 🙂

Eftersom det är 1 Maj så är det lov i Sveriges skolor..

Ja, för mig har det varit ett lugnt lov men tyvärr tråkigt eftersom man fortfarande har knäskadan 😦
Men  jag har haft skoj iallafall 🙂

I tisdags så gick vi till 12.30 och efter det så övade vi i Skolan inför konserten..
Ja, på kvällen så sov älsklingen här  🙂

Tyvärr fick hon åka hem tidigt för hon skulle hem till Andy för han fyllde år..
Men det gjorde inget, för vi träffades igen på kvällen..
Då vi gick med Vicki till Fårabacken och såg på ett bål..
Och sen drog vi med andra lite här o där i Oxie..

Men vi orkade inte så , jag , älskling och vicki drog hem till Sandra, och kollade film 😀
Sen vid 00 så gick vicki hem, och jag och sandra gick och la oss 🙂

På torsdagen var det min tur att sticka tidigt, eftersom jag skulle iväg med Pappa och Pia och handla
Detta handlade vi..
* Domaroverall till mig
* Målvaktshanskar till mig
* En ny grill
* Sladdar från datorn till tvn på ÖnOff
* Och nya fiskar ..

Och sen så var jag med Älsklingen igen 🙂

och nu på kvällen så har det inte hänt så mycket..

Vi hörs

Posted on 01 maj 2008, in Dagsnyheter, Info. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

