Fredag + Helgen :)

Ja, trött som vanligt under helgerna därför skriver jag idag 🙂

Hejsan alla..
Ja, jag ska försöka samafatta helgen..

Det börjar i Fredags då man fick gå i den tråkiga skolan..
Dagens lektioner var.
So – Idrott – Svenska Läs – Svenska – Matte…

Ja, efter skolan så var man med älsklingen 🙂
Vid 5 så stack man och dömde..

På kvällen så hängde jag med älsklingen och vicki till tivolit..
Själv så åkte man inget 🙂

Hahahaa..
Och efter tivolit så åkte jag hem till älsklingen 🙂 <33

Lördagen då?
Jo, jag sov till kl 12 , eller något sånt..
Vid 6 så var det fest hos Uffe o co..

Ja, vid halv 2 så var man hemma..

Ja, ladda om mina batterier under natten och sen upp tidigt vid 9 tiden..
Ja, det var match och dm mot Sjöbo borta..
Vi vann matchen med 1-0 , men vi kunde ha vunnit med mycket mer..

Ja, vad jag ska göra under kvällen kan jag skriva senare 🙂

Ha det..

Posted on 30 mars 2008, in Dagsnyheter. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Det är alltid trevligt och läsa i din blogg 🙂

Kommentera

