Helgen…

Ja, en trevlig helg..

Hejsan alla

Ja, fredag orkar jag inte berätta..
Men jag kan säga att jag var med Älsklingen 🙂 <333

Lördagen då?
Jo, det var rätt jobbig..
Jag gick upp vid 8 tiden och skulle på distriksdomarkurs..
6 timmar var det kurs idag..

På kvällen så var det kalas..

Söndagen då?
Jo, idag så har vi spelat match mot Höllviken..
Det blev 2-2..

På kvällen så var jag med älsklingen 🙂 <333

Vi ses ❤

Posted on 09 mars 2008, in Dagsnyheter. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

