Veckan..

Jag har haft så j*vla mycket denna veckan..

därför så har jag inte hunnit uppdatera bloggen..

Men jag ska försöka sammafatta hela veckan..

Måndag..
Skola först
Min cykel var i sönder så man fick gå till skolan..
Sen var det spelarteori med Leif på kvällen

Tisdag
Skola där igen, och gå till skolan..
Sen var det träning på kvällen..

Onsdag
Skola..
Och sen var det distriksdomarkurs på kvällen..
På lördag är nog det tuffaste passet, 6 timmar ska vi ha kurs då..

Torsdag
Ja, det är jo idag 🙂
Det har varit skola idag, och ingen HK så 3 timmars rast 😀
Jag o Sandra stack hem till mig 😉
Sen var det skola igen..

Träning på kvällen och ska snacka med älsklingen då 🙂 <33

Ja, detta var nog allt 🙂

Posted on 06 mars 2008, in Dagsnyheter. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

