Helgen..

Här kommer min berättelse om helgen..

Hejsan alla

Ja, min helg har varit, rolig, tråkig, och spännande..

Ja, det tråkiga är att man har fått en infektion i min tumme, så den kan man inte använda till så mkt..
Menmen, allt börjar i fredag..

Infektionen började förra veckan så ta det lugnt..

I fredag så var jag först i skolan och sedan så åkte jag till Vellinge där jag skulle döma..
När man stack hem så träffade man älsklingen <33

Jag stack hem och åt, och sedan drog jag hem till älsklingen <33
Älskar dig sjukt mycket <33

Ja, lördagen då?
Jo, den började med dömning återigen i Vellinge..
Sen var det kalas hos Günther och sedan hem till älsklingen <33

Söndag
Jo, den började med match mot Eslövs BK
Vi vann matchen ganska enkelt med 7-0
Efter matchen så träffade man Sandra en stund 🙂 ❤

Ja, sen har jag inte gjort så mycket mer idag..

Hejdå ❤

Posted on 02 mars 2008, in Dagsnyheter. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

