Torsdagen den 28/2-08

bättre försent än aldrig..

Att jag inte bloggar så mycket mer är en stor fråga..
Vad har hänt med mig?

Jag har icke en aning..
Jag har helt enkelt inte tid med bloggning..

Jag har för mycket saker att göra, men dock så kommer det inlägg igen 🙂
Jag ska försöka uppdatera den dagligen igen 🙂

Uchh det blev många ”Jag” meningar..

Menmen, nu till dagens historia..

Jag vaknade vid halv 8 ungefär idag, och jag var rätt ”stressad” i morse..
Stack till skolan som vanligt och man träffade Johanna på vägen till skolan..

Ja, dagens första lektion var Mentorstid, men den var tydligen inställd, för Sandra hade fått feber eller vad det var..
Sen var det NO, och då gick brandlarmet igen , och köket som hade ”eldat”
Hemkundskap efteråt, och vi gjorde någon konstig maträtt idag, men ja, det smakade faktiskt bra..
Sen var det en lååång rast, och vi stack till centum..

Sen var det Svenska, och därefter var det Språk..
Elevensval så var vi bara i Infosalen för information om musikhändelserna nu i vår..

Sen stack man hem..
Vid 6 så var det träning..
Eftersom man har skadat handen så var det inte så bra att träna fotboll
Så det fick bli cykling idag..
Det var också rätt jobbigt..

Sen när jag kom hem så åt jag och därefter så snackade jag med älsklingen <33333

Ska nog ta och sova snart..

Det finns verkligen personer som jag hatar, men det tar vi en annan dag 🙂
Ha det <33

Posted on 28 februari 2008, in Dagsnyheter. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

