Måndagen den 4/2

Hejsan alla!

En rätt softig dag idag faktiskt ..

Jag vakande vid 10 tiden ungefär ?
Sen vid 11 så stack jag till skolan..

Fick ledigt den andra halvan av dagen eftersom jag var i Tyskland igår..
Vad som hände i Tyskland kommer så fort som möjligt …

Ja, engelska och no hade jag idag..

Och sen efter skolan så stack jag hem till Sandra 🙂 <33
Och sen skytte vid 6 och nytt personligt rekord 🙂 371/400 (Y)

Ja, sen var det fyspasset, lika jobbigt som vanligt..

Ska sova snart!

Posted on 04 februari 2008, in Dagsnyheter. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

