Helgen

Ja, har inte haft tid…

Ja, jag har inte haft den stora tiden med att skrivai bloggen..

Men idag kommer faktiskt alla dagar på en o samma gång..

Ja, i fredags så gjorde jag inte speciellt mycket..

Vi hade konsert för oxies sexor på skolan, så vi slapp alla lektioner 🙂
Och sen på kvällen så var jag med Sandra <333

Lördag

Hände inte så mycket där heller..
På kvällen var jag iväg o såg förställningen Cats..
Den var bra..

Söndag..

Tidig uppstigning och sen ge sig iväg till Ystad..
Där var det tävling..
Skytte och förkyldning är ingen bra kombination..

Fyfan vad dåligt jag sköt..

Menmen, sen har jag inte gjort så mycket mer idag..

Posted on 28 januari 2008, in Dagsnyheter. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

