Torsdagen den 24/1

fortfarande problem med ryggen 😦

Hej Alla!

Ja, jag har som sagt fortfarande fel på min rygg 😦
Måste fan gå till syster imrogn om hon är där..
Alltid när man behöver henne så är hon inte där..

Menmen, nu till dagen..

Jag vaknade vid halv 8 idag..
Jag cyklade till skolan som vanligt ja..

Vid 8 så var det mentorstid och den är somsagt lika tråkig som vanligt..
Sen var det NO, då såg vi på film o snackade..

Sen var det HK där jag o skaren bakade bullar, dom blev jävligt bra..
Alla knällde att det ”brann” i vårt kök, men så går det till när man bakar 😀

Sen stack jag hem för jag pallade inte vara på skolan när det var 1½ h. rast…

Sen stack jag tillbaka till skolan då vi hade svenska , och sen språk..

Och sen tillsist hade vi musik i elevensval 🙂
Vår låt sitter nu och imrogon smäller det när vi spelar för Oxie:s 6or..

Menmen, sen stack man hem, med en söndrig rygg 😛

Och sen vid halv 6 så stack jag ner och tränade..
Men vänta nu, hade jag inte nyss ont i ryggen?
Jo, men den märkte jag knappt när jag tränare 🙂

Ja, sen kom jag hem vid 8 tiden ungefär..
Och såg det sista på handbollen, fasiken vad Sverige var DÅLIGA!!!

Menmen, nu ska jag nog ta o sova 🙂

Hejdå!

Posted on 24 januari 2008, in Dagsnyheter. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

