Tisdagen den 23/1

1 månad idag älskling <33

Tjenare alla..
Idag är jag trött och har ont i ryggen 😦

Menmen, idag så gick jag faktiskt upp ovanligt tidigt..
Faktiskt klockan 7..
Ja, det är mycket tidigt för mig att vara under en skoldag..

Menmen, första lektionen idag var bild..
Men den var inte så långvarig eftersom jag skulle hålla egen idrottslektion med Johan..

Ja, egen lektion med 6or och handboll gick riktigt bra.. 🙂
Sen var det so lektion..
Ja, o sen var det svenska o idrott igen..

Sen var det IST, ingen kommentar där o sen no..

Ja, sen stack jag hem o åt osv..
Vid halv 6 så stack jag ner till träningen och tränade fotboll..

Ja, sen kom jag hem vid 8 och har dööö ont i ryggen
Antagligen efter igår, på fyspasset..

Vid halv 10 ringde älsklingen 🙂
Älskar dig <33

Ha de!

Posted on 22 januari 2008, in Dagsnyheter. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. jag älskar dig<33

Kommentera

