Nu är jag igång igen..

Ja, idag så presenterar jag bara det som har hänt idag..
Orkar inte med det andra..

Hejsan alla läsare..

Somsagt nu är jag tillbaka i bloggvärlden.. 🙂

Ja, efter ett långt uppehåll så är jag alltså igång igen..

Idag så vaknade jag vid 12 tiden kanske, håller faktiskt inte koll på när jag vaknar 😛
Ja, idag så skulle jag ha gäster för jag fyllde år i Torsdags..

Vid 4 så kom alla..

Ja, massor med mat, tårta o en massa pengar kom in..
Ja, sen har jag faktiskt suttit och uppdaterat en hemsida nu under kvällen..

Och vid 10 tiden kanske?
Så frågade Sofie mig om hon kunde hjälpa henne med hennes blogg..
Resultatet blev så här

Ja, ska väl snart sova ..

Faktiskt, det känns skönt att vara igång igen med skrivandet 🙂

Tack o hej leverpastej 🙂

Posted on 19 januari 2008, in Dagsnyheter. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

