31/12-3/1

bättre sent än aldrig..
Hejsan alla läsare..Jag vet, jag har inte uppdaterat bloggen nu på 4 dagar men jag har inte orkat..

Det har blivit sena kvällar och man går och lägger sig vid 3-4 tiden..
Så ja, men det är bättre sent än aldrig som man säger..

Här kommer 4 inlägg..
För försöka skriva vad jag kommer ihåg .. 😛

31/12-07

Nyårsafton, och årets sista 31/12-07 dag..
Ja, jag firade nyår med familjen här hemma

Sen så var jag med Sandra och med hennes familj och Andreas familj en liten stund..
Sen var det raketskjutande

1/1

Ja, en dag som man vaknade vid halv 10 ungefär..
Vid 10 så stack jag ner till Ica för att jobba där i 4 timmar..

Vid 3 kanske ?
Så var jag med Sandra <333
Kom hem vid halv 1..

2/1

Idag så vaknade jag kanske vid halv 1 tiden
Jag har inte gjort så mycket idag…

Bara en massa dataspelade, och städande på rummet..

3/1

Ja, idag så har jag inte gjort så speciellt mycket..
Jag har följt Anders i Swedish Cup, annars inte så mycket..
Jo, det har också blitt lite spelande..

Hejdå

Posted on 03 januari 2008, in Dagsnyheter. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

