Lördag – Måndag 22-24/12

3 dagar i ett inlägg…
Hejsan alla…
Jag vet, det är dåligt av mig att jag inte har skrvit på 3 dagar, men anledningen är att jag inte har orkat..
Jag ska försöka komma ihåg vad som hände på respektive dagar.. 😛

Vi börjar med lördag..
Ja, den dagen kommer jag faktiskt inte ihåg, men jag tror att jag bara var hemma och tog det lungt..

Ja, men då går vi över till Söndagen, där hände det iaf lite mer 😛 🙂
Ja, jag vakande vid ungefär 12-1 tiden..

Vid 2 så skulle vi hem till farmor och fira jul på den sidan av släkten..
Ja, vid 4 kanske, så ringde Anders och frågade om jag skulle hänga med och skjuta..
Och det tackar man inte nej till eftersom jag var tvungen att skjuta Tusenpoängaren någon dag..
992 av 1000 poäng, nej, det var inte bra resultat iår, med tanken på att jag hade 999/1000 förra året..

Ja, hem till farmor igen, och sen vid 7 kanske, så var jag med Sandra 🙂
Ja, vi blev tsm igen 🙂 <3<3

Yes, Sandra åkte väl hem vid halv 1 tiden, och det var ungefär då jag gick och la mig också…

Söndag nu då..
Ja, vakande vid 12-1 idag med..

Idag så skulle vi hem till mormor 🙂
Ja, vi kom hem vid halv 10

Och i Julklapp så fick jag 2 trevliga saker..
Den första var jo att jag fick en ny dator 🙂
Och den andra var att jag o Sandra blev tsm igen 🙂 ❤

Men ha en fortsatt trevlig jul

Posted on 24 december 2007, in Dagsnyheter and tagged . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Det var också en bra julklapp för mej <3<3 😀

  2. cool blogg, du verkar ha ett spännande liv, ska nog börja följa dig nu 🙂

Kommentera

