Lördagen den 8/12

faaaan vad grundlurade 🙂

Hej

Ja, rubriken, ja, jag menar Emma och Casse..
Hahahahah, mer om det kommer längre ner..

Menmen, nu till dagen..
Ja, vaknade vid 11 tiden idag ungefär..

Vid 1 så åkte vi till Landskrona för att lira match mot IK Wormo..
Ja, innan jag fick en lätt hjärnskakning, så gjorde jag 2 assist som målvakt.. 🙂
Ja, hjärnskakningen vill jag inte prata om..

Ja, sen har jag spelat lite battlefield 2 ..

Vid 10-11 tiden ungefär nu på kvällen så blev emma och casse, så jääääävla lurade..

Jo, jag sa att jag skulle flytta till Karlstad..
Och det roliga var, att dom trodde på det.. 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Hahahaha, så jävla lurade 😛

När jag sa att jag inte skulle flytta så fick dom sån jävla damp, och då menar jag verkligen DAAAMMMMPPPP!!!!

Ja, ska väl dra nu..

Posted on 08 december 2007, in Dagsnyheter and tagged . Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. SJUKT INTE KUL 😦 SANDRA TRODDE OXÅ PÅ DE BTW ! OMG!

  2. inte lika mkt som er 🙂

  3. så korkade…

Kommentera

