Tisdagen den 4/12

träning igen..

Hejsan

Ja, idag är det tisdag..
Jag var så jääävla trött i morse så jag vaknade vid 15-10 i 8, när vi började 8..
Ja, jag hann till skolan i tid och ja, då var det musik
Sen var det so..
Efter det så var de svenska, och redovisning idag :O
Hahah, det gick faktiskt bra..
Sen var det idrott och där dansade vi
IST och prov då, och klarade det 🙂
Och tillslut så var det no..

Ja, sen stack man hem, har små pluggat..

Ja, vid 7 så stack jag ner till träningen ..

Och vid halv 10 så var jag hemma..

Hejdå

Posted on 04 december 2007, in Dagsnyheter and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

