Fredagen den 23/11

Meningen med livet..

Hejsan

Ja, jag vet egentligen inte vad meningen med livet är längre..

Mår så jävla dåligt, och orkar inte mycket mer…

Menmen, nu vet ni hur jag mår, men frågan är om ni bryr er ??

Ja, min dag då?
Ja, skolan som vanligt..
Vi hade so prov idag, och på idrotten så hade vi beeptest och jag förbättrades med mycket..
Från 10.5.1 till 12.1

ja, sen hade vi läsning och sen svenska..
Och sen matte..
Brandlarmet gick som vanligt…

Ja, sen har jag inte gjort så mycket mer..

Har sätt Ett röd rött och fotbollsgalan för jag hade tråkigt..

Men ha de

Posted on 24 november 2007, in Dagsnyheter and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

