Söndagen den 18/11

Skytte o avslutning

Hejsan!

Ja, idag är det söndag, och imorgon är det tyvärr skola igen..
Menmen, nu till dagen..

Ja, vaknade vid kvart över 8 imorse..
Anders kom och hämtade mig vid 10 i 9 och vi stack ner till klubben och hämtade gevären och sen övriga lagmedlemmar..
Ja, seriematch idag mot Åkarp..

Vi förlorade åter igen..
Menmen, så kan det hända ibland..
Jag fick själv 390 av 400 så jag är inte 100% nöjd själv..

Sen när jag kom hem så satt jag vid datorn och sen vid 2 så stack jag upp till Oxievångsshallen för avslutning för fotbollen..
Ja, interna matcher inom klubben, och tyvärr kunde inte jag spela, eftersom jag är skadad..

Är grymt orolig över morgondagen, vi har beep test i skolan och ja, jag måste föröka att vara med..
Får tejpa både knäet och foten, och hoppas på det bästa..

Sen på kvällen så sökte jag lite på youtube och då såg jag bla på denna, rätt rolig faktisk ^^
http://www.youtube.com/watch?v=F-OgXq4Lqyw

Avgör själv, skriv en kommentar vad ni tyckte om den..

Men ska ta o sova..

Posted on 18 november 2007, in Avslutning, Dagsnyheter, Skytte and tagged , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

